Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Waarnemen op huisartsenspoedpost

Ben je waarnemend huisarts en wil je werken op onze huisartsenspoedpost(en)?

Wij nodigen waarnemend huisartsen van harte uit om op onze huisartsenspoedposten in Nieuwegein en Zeist te komen werken.

Je kunt je hiervoor aanmelden via dit inschrijfformulier aanmelden. Daarnaast hebben wij onderstaande documenten van u nodig:

  • Kopie HVRC-RGS-registratie
  • Kopie polis verzekering beroepsaansprakelijkheid
  • Een geldig bewijs van betaling van de verzekering beroepsaansprakelijkheid
  • Bewijs inschrijving geschillencommissie
  • CV met minimaal twee referenties

Deze documenten kun je uploaden in bovenstaand inschrijfformulier. Nadat je het inschrijfformulier hebt ingestuurd en wij de documenten ontvangen hebben, sturen wij je een waarneemovereenkomst toe. Zodra wij deze getekend retour ontvangen, kun je op de door jou aangegeven post(en) werken. Je ontvangt dan ook inloggegevens voor ons roosterprogramma InterShift. Je komt bij dit rooster door eerst in te loggen op Corpio, en vervolgens te klikken op het InterShift-icoon. Bij de eerste dienst dien je je te identificeren met een geldig ID.