Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Waarnemen op huisartsenspoedpost

Ben je waarnemend huisarts en wil je werken op onze huisartsenspoedpost(en)?

Wij nodigen waarnemend huisartsen van harte uit om op onze huisartsenspoedposten in Nieuwegein en Zeist te komen werken.
Je kunt je hiervoor aanmelden via dit inschrijfformulier . Daarnaast hebben wij onderstaande documenten van u nodig:

  • Kopie HVRC-RGS-registratie
  • Kopie polis verzekering beroepsaansprakelijkheid
  • Een geldig bewijs van betaling van de verzekering beroepsaansprakelijkheid
  • Bewijs inschrijving geschillencommissie
  • CV met minimaal twee referenties

Deze documenten kun je uploaden via het bovenstaande inschrijfformulier. Nadat je het inschrijfformulier hebt ingevuld en wij de documenten ontvangen hebben, sturen wij je een waarneemovereenkomst toe. Zodra wij deze getekend retour hebben ontvangen, kun je op beide posten werken. Bij de eerste dienst dien je je te identificeren met een geldig ID.